.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف مازندران با حضور آیت ا... طبرسی

به گزارش روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران - چهارمین جلسه شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران  با حضور نماینده محترم ولی فقیه استان برگزار گردید.

ابتدا فرماندهی محترم قرارگاه غدیر شمال و دبیر محترم ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان- سردار شالیکار موضوع برگزاری جلسه را در دو رأس دستور کار قرار دادند: اولأ برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر و ثانیأ بررسی روند اجرایی تذکر لسانی در شهرهای منتخب اعلام کردند.

سردار شالیکار در ادامه پیشبرد و روند بازرسی عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی ـ دانشگاه ها – مراکز آموزشی و درمانی و ... را نسبت به سال گذشته وضعیت بهتر و مؤثری دانستند که در این راستا وی از برگزاری جلسات هر هفته در ادارات با حضور معاونین ستاد احیاء استان در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و ارائه گزارش ادارات و خود ستاداحیاء از وضعیت عفاف و حجاب و ارائه گزارش عملکرد ادارات و همچنین از برنامه های پیشنهادی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر خبر دادند.

فرماندهی قرارگاه غدیر در ادامهافزود : طبق گزارشاتی که ستاد احیاء استان از تیم های تذکر لسانی با برگزاری جلسات در ادارات و کارخانجات در راستای اجرای طرح تذکر لسانی در شهرهای منتخب به آماری حدود 2023 نفر به آقا و 1042 نفر به خانم تذکرات داده شد.

دبیر ستاد احیاء استان اظهار داشتند: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری طرح تذکر لسانی بر عهده اقشار خاص نیست بلکه وظیفه آحاد مردم است در این راستا ستاد احیاء استان با تشکیل تیم های تذکر لسانی بخشی از وظایفشان امر به معروف نهی از منکر می باشد و کلیه دستگاه های دولتی طبق بخشنامه باید در راستای برنامه های ستاد احیاء استان همکاری وانسجام داشته باشند.

 در پایان جلسه آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران طی سخنانی در جلسه ی ستاد احیاء مازندران امر به معروف و نهی از منکر را دو فریضه واجب الهی دانست و افزودند: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر آنچه که بر عهده هر یک از ما قرار دارد تذکر لسانی است که در این راستا باید ابتدا خودمان آمر باشیم تا عملمان در نیت امر به معروف و نهی از منکر مؤثر باشد و جامعه را از منکرات باز داریم.

آیت الله طبرسی در ادامه با توجه به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشتند: محرم فرصت خوبی برای همه ماست. محرم یک رسانه هزار چند ساله و رسانه شیعه و اسلام تا قیامت است. اگرچه در روز عاشورا شخصیت حقیقی امام حسین (ع)راشهید کردند اما شخصیت حقوقی ایشان زنده است چون محرم و عاشورا زنده مانده و خواهد ماند. حتی دشمنان دین اسلام نتوانستند با شهید کردن امام حسین (ع) امر به معروف ونهی ازمنکر را دفن کنند زیرا امام حسین (ع)معروف علمی وعینی بوده است. ما در آستانه فرا رسیدن ایام محرم الحرام و هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم که باید از امام حسین(ع) الهام بگیریم و این الهام را هم به جامعه و بخصوص نسل جوان اعلام نمائیم.

ریاست محترم ستاد احیاء در اجرای امر به معروف و نهی از منکر تأکید کردند: ابتدا فضای امنیتی و ثانیأ فضای اخلاقی و ثالثأ تذکرات مکرر و مؤثر داشته باشید و از همه مهمتر راه های نفوذ ضدفرهنگی را ببندید و با مطالعه کارشناسی و تخصصی وارد عمل شوید. وی با ارائه آیه ای از سوره لقمان بیان داشتند: نماز به پا دارید – امر به معروف و نهی از منکر کنید و در راستا احیای معروف و نهی از منکر صبر داشته باشید و هیچگاه مأیوس و ناامید نشوید و از ائمه اطهار الگو بگیرید قطعأ با سنجیدن و صبر پیروز خواهید شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.